CRM

Ascent CRM jest wykorzystywany do obsługi relacji z klientami

Moduł CRM w zależności od potrzeb i oczekiwań funkcjonalnych pozostaje blokiem poświęconym transakcyjności działań handlowych oraz rozbudowanym systemem wspomagającym zarządzanie procesowymi działaniami z kontrahentami.

ASCENT CRM

Moduł CRM w zależności od potrzeb i oczekiwań funkcjonalnych pozostaje blokiem poświęconym transakcyjności działań handlowych oraz rozbudowanym systemem wspomagającym zarządzanie procesowymi działaniami z kontrahentami.

MOŻLIWOŚCI

Użytkownik obszaru CRM może rejestrować w systemie informacje związane z prowadzonymi kontaktami. Oprócz standardowych narzędzi dostarczanych z Ascentem – pozwalających zapisywać podstawowe dane o kliencie, możliwe jest wykorzystanie formularzy. Formularze są tworzone przez samego użytkownika i pozwalają zapisać dowolne dane. Zapisane kontakty mogą być grupowane i poddawane obróbce statystycznej w module CRM – Zestawienia

GRUPOWANIE

Żeby ułatwić grupowanie i przydzielanie uprawnień do podglądu danych obszaru CRM, Ascent Workflow wykorzystuje tzw. widoki. Do pojedynczego widoku przypisane są lista klientów, lista kontaktów oraz lista wątków (wątki służą do grupowania pojedynczych kontaktów z klientem). Następnie do tak przygotowanego zakresu danych przypisywani są użytkownicy, którzy będą uprawnieni do dostępu do nich.

UPRAWNIENIA DO PRZEGLĄDANIA KONTAKTÓW

Sterowanie uprawnieniami w CRM-ie jest przeprowadzane z poziomu widoków – to do nich przypisywani są użytkownicy. Ilość widoków udostępnionych użytkownikowi jest ściśle powiązana z uprawnieniami dostępu do poszczególnych widoków.

GRUPOWANIE TEMATYCZNE

Dzięki wykorzystaniu widoków i uprawnień do nich, możliwe jest precyzyjne wyznaczanie obszaru informacji udostępnianych poszczególnym pracownikom – przykładowo w innym zakresie i z inną dokładnością będzie mógł obserwować dane pracownik handlowy, a z inną szef działu marketingu. Innymi słowy funkcjonalność ta pozwala definiować widoki tematyczne

CRM – WIĘCEJ NIŻ KONTAKTY

Moduł CRM systemu Ascent Workflow oferuje możliwości wykraczające daleko poza zbieranie informacji o klientach. Przykładem może być implementacja metodologii sprzedaży Solutions Selling. Kładzie się w niej nacisk na mierzalne procesy odnoszące się do działań skierowanych ku potencjalnym klientom i przechodzeniu w górę po definiowalnym drzewie etapów prowadzących do sukcesu – sprzedaży. Zakładając współpracę całego działu handlowego uzyskuje się też porównawcze i sprawozdawcze raporty, zestawienia dotyczące ilości, jakości i postępu prac poszczególnych osób i kontaktów. Znakomitym obrazem dla tego typu metodologii jest zestawienie porównawcze zwane potocznie lejkiem sprzedaży.